Σάββατο 18 Αυγούστου 2012


.....Τι μπορω να πω?Πως να κανω λεξεις τα συναισθηματα που μου ξυπνας...ειναι φτωχες οι λεξεις...!Ηρθες ξαφνικα και γεμισες ελπιδα την ψυχη και ομορφα ταξιδια τον νου...Μαγεια...Χαρα...Γλυκια αισθηση μου εσυ! ....Σαν ενα ''ατυχημα''......τοσο γλυκο,την ωρα που η καρδια ειχε ματωσει απο την ψευτια και την υποκρισια το Φως σου γεμισε τον οριζοντα της σκεψης μου...! .....Η αληθεια σου εγινε πηγη χαρας! Σαν αγγελος φανηκες απο το πουθενα και εδωσες αλλο νοημα στην μερα....Δεν σε ξερω,μα σε γνωριζει η καρδια μου και αυτο ειναι αρκετο! Καποιες φορες το συμπαν ειναι τοσο καλο μαζι μας..τοσο τρυφερο!Εκει που ολα σκοτεινιαζουν ριχνει το φως του και ανοιγει δρομους...Ενας δρομος εισαι και εσυ...ενας δρομος που μαθαινω καθημερινα και εκπλησομαι απο την φωτεινοτητα του,απο την ειλικρια του,απο την καθαροτητα του...αυτος ο δρομος που εχει ανθη ακοπα ακομα...που εχει ηχους και χρωματα ανεξερευνητα,παρθενα..! Κλεινω τα ματια και χορευω μαζι σου στις αισθησεις...αστερι φωτεινο μου...κλεισε με και εσυ στα ματια σου...αγκαλιασε με...! ....Κρυψε με μεσα σου και ας ταξιδεψουμε στο γαλαζιο του ουρανου...στο καθαρο γαλαζιο! ...Μην αφησεις κανεναν να με βρει και τιποτα...Φορεσε μου την αγαπη και σκεπασε με με φιλια...με χαδια ψυχης και ονειρα ασπρα που καλπαζουν σαν αλογα στην ακρη της θαλασσας.. Νεραιδα σου εγω και εσυ ο πριγκιπας μου...το παληκαρι μου...ο αγγελος μου...ο γαλαζιος ιπποτης μου! Ας γινει το φιλι μας αεναο ταξιδι στο φως...και η αγκαλια μας οχημα για το ταξιδι της ευτυχιας που τοσο λαχταρουμε...! Στον κηπο της Αγαπης ας ανθισουμε σαν το ροδα της αυγης...στην ανοιξη του ερωτα ας κελαιδησουν τα πουλια της ευτυχιας....Της ευτυχιας που η αληθεια σκορπα...της αληθειας μας! ..................................Ρ.Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...