Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΑΤΛΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΩΚΕΑΝΙΔΑ.........(Ρ.Γ.)


...''Αγαπημενε,αστρο λαμπρο στο μπλε του ουρανου,σε περιμενα,σε ονειρευομουνα,σου μιλουσα νυχτες βαριες και πονεμενες μεσα απο του ονειρου τα ταξιδια στο αγνωστο φως....Ατλαντη γαλαζιε πριγκηπα και της ψυχης μου μισο...λυτρωσε την Ασταρτη και φορεσε μου δαχτυλιδι της αγαπης τον κυκλο που τελειωμο δεν εχει για εμας στο αεναο ταξιδι της καρδιας....'' .....''Αγαπημενη,ηλιε μου λαμπρε,σε ψαχνω,σου φωναζω με της αγαπης τον λυγμο που τα στηθη μου ταραζει,και το μυαλο τρελλενει....Ωκεανιδα λυπημενη νεραιδα του πεπρωμενου μου....ετοιμασε την Ασταρτη για το μεγαλο βραδυ της ενωσης και βαλε αραχνουφαντα λογια αγαπης φορεσια...πλησιαζω σε σενα και κρατω το δαχτυλιδι της αγαπης μου για σενα,δωρο καρδιας αεναα δικης σου...'' ...............................................(Ρ.Γ.)
.........ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ....ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΡΙΓΚΗΠΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...