Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014


Μεσα σε ενα ονειρο γεννιομουν και πεθαινα ξανα και ξανα και ξανα...μεσα σε ενα ονειρο ολες οι πνοες μου και οι ζαλισμενες αναμονες μου.....Ατελειωτος χορος οι αισθησεις και οι παραισθησεις....ατελειωτα και τα ιδρωμενα χτυποκαρδια της προσμονης...και ακομα αλλες χιλιες ζωες να ζουσα παλι εκει θα χανομουνα ...στην προσμονη,στο ονειρο,στην αγνωστη του εικονα...εκει και μονο εκει!...που οι ανασες γινονται καλεσματα και ιερες υποσχεσεις του ορατου με το αορατο...Αιθερια αυρα του ερωτα και της ψυχης......Ξαναγεννιεμαι μεσα σου και αφηνομαι γλυκα και ταξιδευω σε οτι μου χαιδευει την ψυχη....Αυτο το ονειρο το ανεκπληρωτο ειναι δικο μου,παιδι μου και κομματι μου.... .........Ε.Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...