Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Αλογο μου μεταξενιο... ANEMOS... oneiraki



Άλογο μου μεταξένιο
Σ' ονειρεύομαι
Αλητεύεις στην ψυχή μου
Κι αντιστέκομαι
Ανθισμένο γιασεμί μου
Σ' ένα φόρεμα
Που φορούσες Κυριακή μου
Ένα απόγευμα
Και φέγγιζαν κι ανέμιζαν
Τα αστέρια στα μαλλιά σου
Θαλασσινή η ματιά σου 
Ένα απόγευμα

Άλογο μου μεταξένιο 
Τριαντάφυλλο γυμνό 
Με ματώνει ένα αγκάθι
Αν στο χάδι σου χαθώ
Άλογο μου μεταξένιο
Φυλαχτό Βυζαντινό
Πριν τελειώσει το όνειρό μου
Στο φιλί θα κρατηθώ

Άλογο μου μεταξένιο
Σ' ονειρεύομαι
Αλητεύεις στην ψυχή μου
Κι αντιστέκομαι
Οι χειμώνες ανασαίνουν 
Φεύγουν βιαστικά 
Κι εγώ μόνη ταξιδεύω
Ανατολικά
Και φέγγιζαν κι ανέμιζαν 
Τα αστέρια στα μαλλιά σου
Θαλασσινή η ματιά σου
Ένα απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...