Τρίτη 24 Απριλίου 2012

το Αγιο χαμογελο σου.........Ρ.Γ.


.....Θελω η αγαπη μου μεσα σου να γινει φως...Θελω το φιλι μου να αναβει φλογες στην καρδια σου...Το χαδι μου να γιατρευει τις πληγες σου.... Η αγκαλια μου βαρκα να ειναι για τα ταξιδια της ψυχης σου....Σε κοιτω....Ωρες!........Σε βαζω στην ψυχη μου και σε ακουω ..........Οσα δεν μπορεις να πεις με λογια.....Και σε μαθαινω...ολες τις αναγκες σου σιγα σιγα....Και γινονται σκοπος μου που λαχταρω να πραγματοποιησω...Να γινω αυτο που κανεις δεν μπορεσε....ο Αγγελος σου .....που καθε στιγμη θα ειναι εκει,αγρυπνος φρουρος σου....Να νιωθει οτι χρειαζεσαι πριν αυτο γινει αντιλυπτο ουτε απο σενα,και να στο προσφερω .....για να σε δω να χαμογελας.....με εκεινο το χαμογελο σου που με βαζει μεσα στον παραδεισο....το Αγιο χαμογελο σου Λετρεμενε μου................... .................Ετσι Σ΄Αγαπω! ...............Ρ.Γ. ..................................ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ...ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...